FØRSTE JULEDAG

Categories DESEMBERTID

Dagen idag var en av de få dagene hvor jeg også klarte å sove lengre enn til 06:00, og deilig var det! Dagen har gått til ulike julefilmer som har gått på NRK og TV2, før vi dro hjem til svigers for julemiddag – svigermor hadde laget juleribbe slik som Eyvind Hellstrøm om den ikke var enda bedre skal jeg si dere, og hun hadde selvfølgelig også laget riskrem, men så liker jeg ikke riskrem, så det ble iskrem på meg. Vi hadde en koselig hyggestund sammen med den ene søsteren til mannen min og barna hennes, noe som er like gøy hver eneste gang. 

Nå er vi hjemme igjen og ser på Flåklypa grand prix, en film som vi MÅ se første juledag (årlig juletradisjon) med brus og potetgull er vi helt i ekstase. Ha en fin første juledag feiring med familien deres. Jeg har hatt en fin dag sammen med noen av dem, ettersom reglene tilsier at vi ikke kan samle hele familien. Vi snakkes ved en senere anledning! God Jul🎄

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *