9 FILMER DU BØR SE I JULEN

Categories DESEMBERTID

Netflix har jo egentlig allerede sluppet kategorien sin for julefilmer, og jeg er helt oppslukt i disse fortryllende julefilmene, og jeg har faktisk ingen anelse om på hvor mange ganger jeg har sett dem. Er det noe Netflix kan så er det å produsere julefilmer som fenger oss (eller iallfall meg). 

Dette er da mine favoritter denne førjulstiden, sammen med flere kjente klassikere som går igjen år et år, som tre nøtter til askepott, hjemme alene og listen er ende lang når det kommer til julen. Så er dette virkelig favoritt årstiden min, de bringer familier enda nærmere hverandre selv i denne tunge tiden vi har hatt. 

 

HVILKE JULEFILMER BRUKER DU OG SE? 

6 kommentarer

6 thoughts on “9 FILMER DU BØR SE I JULEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *