JULEKALENDER – LUKE 17

Categories JULEKALENDER 2018

It’s that time of the year! ♥︎ Snart er tiden inne for at dere begynner å planlegge neste års reiser, mål og planer for det nye året – og som jeg syns selv er det da mitt aller beste kjøp det er en personlig almanakk fra personligalmanakk. Jeg er veldig avhengig av min planlegger og jeg har den over alt hvor enn jeg går. Det er dessuten noe helt spesielt å kunne skrive det ned og se ting fysisk foran meg, så jeg sverger til personlig almanakk, fine tusjer og kule klistremerker for å sprite opp hverdagen og holde skikkelig orden på min egen hverdag og mannen min sin.

Da er det derfor at dagens kalenderluke inneholder akkurat dette, et gavekort som jeg selv har ordnet for dere – så dere også kan bestille deres egen personlige almanakk. Dere velger alt selv alt fra egen fremside, fonter, maler, farger og bakside. Det er så gøy å kunne gjøre den nettopp helt personlig at den passer akkurat deg.  Så det eneste dere trenger å gjøre i dag, er å skrive “jeg er med” i kommentarfeltet. Husk også å legg inn ditt navn + email (email vises ikke på blogg) og “anonyme” kommentarer blir ikke godkjent.

Vinneren av julekalender luke 16 er Sarah S. Egge
Vinnerene trekkes tilfeldig ved bruk av random.org

14 kommentarer

14 thoughts on “JULEKALENDER – LUKE 17

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *