UKEN SOM GIKK

Categories HVERDAG

Jeg tar dere tilbake til uken som gikk, jeg! Høres ikke det fint ut? Syns det er en så utrolig koselig spalte, og ikke minst en mer uhøytidelig greie hvor jeg kan dele ting som ellers ikke kommer frem i innleggene mine.

Ukens høydepunkt… Må være at årets første snø kom og ble liggende et par dager. Selvom temperaturen går mellom pluss og minusgrader, så er den aller første snøen helt magisk, spesielt den du kan bygge snømann med. Uken har forresten vært veldig fin, og det er utrolig deilig å tenke at det snart er JUL. 

Ukens nedtur… Vel, har ikke skrevet om det tidligere denne uken. Uansett bilen min er på verksted etter en kollisjon med en hjort. Heldigvis gikk det bra med mannen min som kjørte bilen min. Det er dessverre ikke noe vi kan forutse at det vil komme en hjort hoppende over autovernet, og når det også veldig glatt på veien. Det gikk heldigvis bra og jeg lar heller bilen fare enn at det skal skje noe med mannen min. 

Ukens favorittsanger… 1. Under treet – Morgan Sulele, 2. Håper Nissen har Råd – TIX, 3. Mi Julegave – Vassendgutane, 4. Home for Christmas – Maria Mena er sangene som har stått på repeat hele uken, og er mine favorittsanger i juletiden. 

Ukens Cravings… Kanelknuter.. laget noen på Tirsdag og de var bare sååååå utrolig gode! Skal jeg skal legge ut oppskrift? 

Akkurat nå… Sitter jeg å planlegger en del blogginnlegg som jeg skal publisere de neste ukene, og jeg ser på sesong 14 – Greys Anatomy er dessverre helt hekta til mannens store fortvilelse. 

Ukens innkjøp… Er ikke store greiene denne uken, ettersom vi ikke har hatt behov for å kjøpe noe – neste uke derimot blir det litt mer innkjøp av julegaver, da jeg får lønn. Hehe! Så nesten uke kan jeg også endelig si meg ferdig med alle av årets julegaver. 

HA EN FIN START PÅ DEN NYE UKA, DERE! 
HVILKE PLANER HAR DERE FOR UKEN DERES? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *