DEN PERFEKTE ..

Categories JUL

Da får vi ta et aldri så lite julekjole tips til både selveste juleferingen og julebordsesongen. Jeg har funnet frem noen kjoler som jeg syns virker som flotte kjoler, og jeg har allerede funnet noen favoritt blant disse. Selvfølgelig kan du bruke den også som nyttårs-kjole. Jeg har allerede klikket hjem noen favoritter og gleder meg til å prøve dem og krysser fingrene for at en av dem passer meg, noe jeg håper – ettersom jeg så gjerne skulle hatt en kjole til selveste julefeiringen og nyttårsfeiringen. 

Kjole 1 HER , Kjole 2 HER , Kjole 3 HER , Kjole 4 HER, Kjole 5 HER, Kjole 6 HER, Kjole 7 HER , Kjole 8 HER 

Julekjolen & nyttårskjolen er iallfall klikket hjem, så krysser vi fingrene for at de ikke må returneres. 

HAR DU FUNNET DEN PERFEKTE KJOLEN? 

1 kommentar

1 thought on “DEN PERFEKTE ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *