CHRISTMAS CAME EARLY THIS YEAR

Categories HVERDAG

… som alltid! Hehe.. Neida, i år derimot kom julepynten opp allerede igår. Syns dere det er tidlig? Dere som har fulgt meg og bloggen i noen år vet at jeg elsker julen og tidligere har pyntet juletreet i begynnelsen av desember. Valgte jeg allerede å få det opp idag. Jeg fikk også opp julelysene som egentlig kom opp for omtrent 3 uker siden, men de ble ikke tent før sist helg. Ettersom bakken er hvit og gradestokken har sunket ned til rundt minus fem får jeg skikkelig julestemning. Jeg fikk faktisk såååå julestemning at jeg fant frem spillelisten min med julesanger på Spotify. 

Jeg er som et lite barn når det kommer til julen, julestemning og desember med pakkekalender, tradisjoner og julekalender på TV. Fremover kommer jeg til å pynte bloggen med mange innlegg om hvordan vi kommer til å bruke måneden og hvordan vi kommer til å feire julen og nyttår sammen – og dette blir første julen sammen som ektepar. Jeg har tenkt å dele litt tips med dere. Dersom dere skulle ha noen ønsker om både juleoppskrifter, tips, gaver og eller uansett hva dere tenke dere at jeg skal blogge om, kanskje noe dere savner? Vær så snill og legg igjen en kommentar til meg om akkurat dette. 

Tenk, det er bare en dag igjen til 1 desember, og tre dager igjen til første søndag i advent. Vi skal også ha julekalender hjemme hos oss som jeg har laget til både meg og mannen min – den er full med koselige juleaktiviteter og noe ekstra fint. Jeg husker selv ikke hvilke aktiviteter vi har for de enkelte dagene så det blir like morsomt for meg som for han. Første juleposten blir postet snart. 

HVILKE PLANER HAR DERE FOR DERES DESEMBER? 

1 kommentar

1 thought on “CHRISTMAS CAME EARLY THIS YEAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *