UKEN SOM VAR – UKE 32

Categories UKENS

Jeg velger å sette i gang innleggene mine om “uken som gikk” igjen på bloggen. Høres ikke det bra ut? Syns det er koselig med slike innlegg, og ikke minst en kort oppdatering over hele uken om hva som har blitt postet her på bloggen. Jeg tenkte å fokusere på å ikke bruke så mange mobilbilder på bloggen fremover, men i disse innleggene med “uken som gikk” som tittel vil jeg komme til å gjøre et unntak ettersom det er vel ikke bare jeg som liker å se litt mer privatliv når jeg knipser bilder med iPhonen min gjennom uka. Gi meg gjerne tilbakemelding på om det er noe dere ønsker flere punkter enn de jeg har plukket ut. 

UKENS HUMOR
Glad og fornøyd! Veldig motivert og elsker slike dager som dette, vet ikke helt hvor motivasjonen kommer fra om det bare er meg eller om det er for at jeg lykkelig og inne i den første uken av å være gift med drømmemannen min. Denne uken har jeg for det meste vært hjemme, men litt på jobb også, meget produktiv og egentlig flydd rundt i nærområde. Ikke trent direkte mye, men neste uke er vi tilbake til det. Det er fremdeles bare søndag, men satser på at den kommende uken blir like bra. 

UKENS BILDE 

UKENS FILM
Vi så Forrest Gump denne uken, og seriøst – den filmen er så ekstremt bra. Fikk en liten Throwback til da vi gikk ned kirkegulvet sist helg da vi hadde melodien til Forrest Gump som utmarsj. Uansett Forrest Gump er en ekstremt bra film som handler berører hjertet ditt. Om du ikke har sett den allerede, bør du absolutt se den. 

UKENS CRAVINGS 
Skalldyr! Virkelig noe av det beste jeg vet. Og flaks for meg så hadde vi masse reker i fryseren, så det var bare å ta opp og spise i vei, med loff og hele pakka. Mmm.. Min favoritt er loff med fiskepudding, reker og sitronpepper. En helt fantastisk kombinasjon av smaker .

UKENS GLEDE
Dere, selvfølgelig! Fantastisk snille, oppmuntrende og gode leserne mine. Jeg tror jeg aldri har fått så mange fine oppmuntrende mailer og kommentar på Facebook på en og samme uke. Jeg blir så glad av dere. Dere girer og motiverer meg enda mer til å fortsette denne jobbingen jeg gjør med bloggen. Dere gir meg bare lyst til å gi, blogge og dele enda mer. 

AKKURAT NÅ
Sitter jeg skrubbsulten hjemme i sofaen og skal til å koble av med frokost. Kan ikke gå glipp av dagens viktigste måltid, da det er viktig at magen er fylt opp før kjøreturen senere idag. 

UKENS SANG

UKENS NEDTUR
Det må være dette været altså, selvom det også har sin sjarm at vi endelig får regn på Sunnmøre. Selvom jeg ønsker at vi skal ha fint vær mest mulig. Så har ikke temperaturen vært så ille selvom det har hølja ned med regn utenfor. Håper det snart blir bra vær igjen, men om jeg ikke tar feil blir det vel ekstremt bra vær når jeg er på jobb. 

UKENS OPPTUR
Hvor ska jeg begynne? Tid med familien er en bonus i hverdagen min. Senest igår hadde vi huset fult med både min og mannen sin familie, vi inviterte til hjemmelaget pizza – og det ble litt feiring av svigermor som fylte 60år. Uansett en uke der vi tilbringer tid med familie er bare helt fantastisk. 

UKENS INNKJØP 
Det var ikke store greiene, men noe som vil bli brukt ved flere anledninger. En merkemaskin slik jeg får merket eiendeler med både navn og etternavn. Noe jeg syns er veldig praktisk og veldig lønnsomt. 

KAN DERE SØRGE FOR Å FÅ DERE EN FIN AVSLUTNING PÅ UKEN? 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *