BRYLLUP: VÅRT HEFTE

Categories BRYLLUPSPLANLEGGING

Vi har laget et hefte til gjestene som låg på tallerkenen ved bordet i bryllupet vårt, og jeg har tidligere vist fremside og fremgangsmåten i et innlegg som dere kan finne HER. Innholdet i heftet holdt jeg hemmelig til etter bryllupet ettersom ingen av gjestene, ikke engang forloverne hadde sett. Nå kan jeg derimot vise hele heftet, og det er jo selvsagt enda kjekkere å vise frem ting man har laget helt selv når leserne mine spør om de kan få se innholdet også. Da deler jeg gjerne med dere.

I et normalt hefte i bryllup er det kanskje vanlig å menyen dersom du har 3-4 retters i et bryllup. Vi derimot hadde koldtbord eller buffet så vi valgte å ikke ha det i heftet, men har valgt å gjøre det ved å sette prikken over i´en og gi det vårt personlige preg, samtidig som det gjenspeiler resten av temaet vi har i bryllupet. 

HVA SYNS DERE OM HEFTET ? 

2 kommentarer

2 thoughts on “BRYLLUP: VÅRT HEFTE

  1. Kjempe flott .Min far drev trykkeri ammen med noen da vi skulle gifte oss så alt som hadde med sanghefter, innbydelsene til middag fikset vi via han. Med så mange selskap og sanger som vi hadde så valgte vi ut de som passet oss. Ser dere har to dem i deres selskap. <3

  2. Eli Heggelund Westgård: Hehe, disse har jeg nok laget for hånd selv med egen fantasi over hvordan vi tenkte vi ville ha sangheftene, kirkeprogrammene, bordkortene osv. Har nok ikke fått hjelp av noen til dette annet enn min mann.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *