FESTFIN TIL BRYLLUP

Categories BRYLLUPSPLANLEGGING

annonse 

Etter flere spørsmål fra dere når det gjelder hva man kan og bør ta på seg i bryllup, tenkte jeg å dele noen tips med dere. Vi gifter om knappe 19 dager, og jeg har faktisk ikke satt noen krav på dresskode i vårt bryllup, så det er ganske åpent. Selvom jeg regner med at de fleste vet hvilke farger de ikke skal bruke i bryllup med tanke på at en skal ikke overgå bruden og farger som hvitt, knallrødt og sort ikke blir brukt. 

Under her har jeg funnet frem 9 nydelige kjoler, som passer perfekt til bryllupsfest men som jeg kan nevne her og nå. Har du bunad – så bruk den gjerne. Jeg forsto det slik på min venninne at hun skulle bruke bunad i kirken og deretter dra hjem å skifte til kjole senere. Alle kjolene under her er hentet fra Nelly, og det er ikke et sponset innlegg det er et innlegg med egne meninger med link, så jeg skriver annonse øverst. Trykk på bildene for å komme til nettsiden. 

      

Hvordan er det med dere? Blir det noen bryllupsfester på dere i år?

2 kommentarer

2 thoughts on “FESTFIN TIL BRYLLUP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *