SPØRSMÅLSRUNDE

Categories SPØRSMÅL

God kveld mine venner ♥

Det er mange av dere som etterlyser en spørsmålsrunde, så derfor setter jeg bare i gang en, slik at for dere som ønsker så kan dere stille så mange spørsmål som dere ønsker.  Det er en stund siden sist, og jeg har fått inntrykket av at det er mange som lurer på mye om meg og kanskje til å med kjærligheten, at jeg skal stå brud om ikke mange ukene og evt. andre ting som dere klør dere i hodebunnen av å finne ut av. 

Såå… da er det bare å spørre i vei om det dere måtte lure på – jeg svarer på spørsmålene enten på video eller innlegg (kommer helt ann på hvor mange spørsmål jeg får inn)  i løpet av få dager. 


Kjører på med bilde uten sminke, siden jeg er komfortabel med det. 

 

ELLERS HVORDAN HAR DAGEN VÆRT? 

9 kommentarer

9 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE

  1. Jeg lurer på hvor mange ganger i uken eller måneden du trener?
    Har Kai Are sett deg uten sminke?
    Hvor lenge har du og Kai Are vært sammen?
    Leser du alle kommentarene du får på bloggen?
    Hvor gammel er du?
    Hvis du har en dårlig dag, hva får deg i bedre humør?
    Har du hatt hair exstensions? Om ja .. micro eller tape?
    Hva jobber du med?

  2. Hvordan var det å flytte permanent ut hjemmefra?
    Hvor kjøpte du oktoberfestkostyme som du og kjæresten din har på et bilde på Insta?
    Kan du lage et innlegg om appene på telefonen din?
    ELSKER BLOGGEN DIN OG STILEN! Skulle ønske du kunne blogge mer enn hva du gjør.
    Hvilke shampoo og balsam bruker du til vanlig?
    Hvor høy er du ?

  3. Hva syns du om alt som foregår i bloggnorge om dagen?
    Kan du starte med dagens antrekk igjen? DU HAR SÅ FIN STIL 😍
    Når skal dere gifte dere?
    Kan du skrive tips om hva en BØR ABSOLUTT huske under bryllupsplanlegging?
    SYNS DU HAR SKREVET LITT FOR LITE OM BRYLLUPSPLANLEGGING … vil høre mer.
    Hva syns kjæresten din om at du er blogger?
    Hvilke linser bruker du og hvor bestilte du dem fra?
    Bruker du selvbruning?
    Kan du lage et innlegg om hvordan du trener? Ser du trener så mye med Karianne.
    For eksempel din treningsrutine, om du er medlem på treningssenter. Interessant det.

  4. Hei gunnnis 😍 tilfeldig spørsmål .. du brukte hair exstensions før, bruker du det fremdeles? Om du bruker det kunne du skrevet om hvorfor du mener det er greit å bruke det og hva som sliter mest på håret? Microringer, clips eller tape?

  5. Har du noen gang vært fyllesyk?
    Kunne du tenkt deg å begynt med ukens innleggene dine igjen? SAVNER DEM!
    Har du besteforeldre?
    Kommer du alltid til å bo i Volda?
    Når ønsker du deg barn? Blir det etter bryllupet?
    Drømmejobben din er?
    Spare eller bruke pengeR?
    Hva slags bunad har du?
    Du er jo utdanner fagarbeider og barnehagelærer, hvordan er det å jobbe i bhg?
    Kunne du tenke deg å lage en måned video?
    Hvor skal dere på bryllupsreise?

  6. SYNS DU ER SÅ FIN UTEN SMINKE! Bruker du mye smykke til hverdags?
    Hva skjedde med den røde bilen du kjørte for noen år tilbake?
    Ellers har jeg et annet spørsmål til deg.. 😍 Jeg søkte barnehagelærer til høsten og lurte på om det er vanskelig / hardt studie? Er det mye avansert og tungt pensum. Jeg må pendle omtrent fra Ulsteinvik til Volda hver dag da jeg ikke har tenkt å flytte ditt. Håper pensum er overkommelig.

  7. Hva var det som fikk deg så gira til å trene? Jeg vil gjerne ha samme motivasjonen.
    Hva er dine favoritt basisplagg?
    Kaster du eller gir du bort klærne dine ?
    Hvordan renser du huden din? Du har så fin hud <3
    Hvilke farge syns du klær deg best?

  8. Hva ønsker du deg i bryllupsgave?
    Hva ser du mest frem til med bryllupet?
    Kjøpt kjole, eller leier du?
    Hva er planen mtp bryllupsreise?
    😁😁👰👰👰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *