DETTE VIL JEG GJØRE I JULI

Categories HVERDAG

Innlegget mitt kommer dessverre nesten halvveis inni måneden, men bedre sent enn aldri – ikke sant? Jeg har hatt det liggende i arkiver bare vente på at blogg-gleden skulle dukke opp igjen, mellom slagene mellom all jobbingen på eldrehjemmet. Uansett er ikke dette bare vært en av de fineste sommerene på lenge da, dere? Morsom, leken, gøyal, spontan og gledesfylt måned med nydelig sommervær som jeg kan nyte sammen med min kjære og ting jeg kunne tenke meg å gjøre denne måneden også ☺️☀️


  

☀️ Dra på campingtur sammen med den kjære mannen min! Vi prøvde oss faktisk tidligere denne måneden, men det ble fort mye regnvær og fristelsen for å dra hjem ble bare enda større. Vi hadde planer om både overnatting i telt, fisking og grilling ved bålet (skikkelig romantisk, ikke sant?) Uansett så må vi prøve å få det til nå før den store dagen vår. Det må vel kanskje være helt magisk å teltcampen et par dager i nydelige omgivelser?

☀️ Dra på fisketur. Jeg elsker å fiske (hvertfall hvis jeg får noe på kroken). Derfor passer det egentlig perfekt av svigers eier plass til campingvogn og båtplass bare noen minutter unna oss. Hihi, her planlegger jeg og å få med svigerfar enda flere turer uti båt. Eller så kan vi fiske i ferskvann, det funker også. 

☀️ Nyte det fantastiske sommerværet vi har fått tildelt, spise norske jordbær, spise is og grille MYE utendørs- gjerne til sent på kvelden når været fremdeles henger med oss. Jeg vil virkelig nyte disse varme og lyse sommerkveldene om jeg har muligheten til det. For plutselig er høsten her, og vi vet dessverre ikke hvilke vær som følger med.

  

☀️ Strikke ferdig bølgegenseren til tantejenta mi på 17år. Lovet henne en genser som jeg har kommet halvveis på, nå gjenstår det bare å bli ferdig. Jeg elsker å ha noe håndarbeid i hendene, så det å strikke nok en genser er bare fantastisk. Selvom jeg blir litt lei av å strikke bare en og samme farge.

☀️ Dra til sverige på Harry-Handel! Vent litt, det er da allerede blitt gjennomført denne måneden, men jeg føyer det til likevel. Det ble handlet inn alt fra godis og brus til alkohol på systembolaget. Det må seriøst være den værste butikken jeg har vært inne på – alt for masse folk der inne samtidig! 

☀️ Lese en bok! Jeg setter meg alltid dette målet om sommeren fordi jeg vet at jeg egentlig leser en bok. Dessverre til nå, har jeg hatt alt mulig annet å tenke på å bøker har blitt nedprioritert samt vi har ikke reist til varmere strøk – der jeg får den indre roen til å faktisk sette meg ned med en bok å slappe av. 

Ah, juli måned blir fin. Jeg kjenner det på meg! 
Alle bildene er hentet fra WeHeartIt om dere lurte på det

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE VIL JEG GJØRE I JULI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *