DREAMIES FOR KATT

Categories ANBEFALING

For en liten stund tilbake fikk jeg tilsendt en kasse med dreamies til katten som jeg hadde bestilt, ettersom han er helt vill etter slike godbiter. Tenkte jeg at det var verdt et forsøk å la han få teste litt flere sorter enn bare de 2-3 sortene en finner på de lokale matbutikkene i området. Jeg bestilte 1 av hver sort som de hadde i nettbutikken, og da har vi gjerne en stund til. Jeg kjøper ellers alt annet av kattemat til katten vår på internett, da det kommer flere bokser billigere enn om jeg hadde kjøpt på butikk. 

 

Pjusken vår er vel fornøyd med fangsten av Dreamies, og sier ikke nei takk til mer godis! 

HAR DERE PRØVD DREAMIES FOR KATT, OM DERE HAR KATT? 
IKKE GLEM Å LIKE FACEBOOKSIDEN MIN FOR UPDATES GJENNOM HELE UKEN
LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT OG INSTAGRAM: GUNNNIS FOR OPPDATERINGER

1 kommentar

1 thought on “DREAMIES FOR KATT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *