SOM FORVENTET?

Categories HVERDAG

Da var det fredag og endelig helg folkens, hvor deilig er ikke det? Tidligere denne fredagen har jeg vært på jobb og hatt tidligvakt! Jeg kjenner at denne helgen får en helt ny betydning for meg ettersom jeg har innsett at denne helgen har jeg helt fri fra jobb. Jeg har tenkt å starte denne helgen med å virkelig bare nyte den, selvom jeg vet at jeg ender nok opp med å rydde ett eller annet rom i leiligheten som ser rotete ut i mitt hode. I kveld står ikke annet en kosekveld med film på planen med kjæresten.


Arkivbilde sommeren 2017

HVILKE PLANER HAR DERE DENNE FREDAGSKVELDEN?
HVA GJORDE DERE TIDLIGERE IDAG? 

1 kommentar

1 thought on “SOM FORVENTET?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *