SVINEFILET MED KRYDDERPOTETER

Categories HVERDAG

Takk for gode tilbakemelding på innlegget jeg skrev om skrivesperre både på privat melding på facebookgruppen til bloggen, min egen private Facebook og her på bloggen! Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere, mine kjære lesere! Med tanke på statestikken igår innsåg jeg at jeg faktisk har flere lesere som fremdeles stikker innom bloggen, kanskje bare for å se om det er noe livstegn til denne bloggeren eller ikke. Uansett så håper jeg på at jeg endelig har kommet over skrivesperren, for øyeblikket.

Vel slike lignende matretter har jeg og samboeren spist ofte i det siste, i hvertfall disse utrolig gode potetene enten vi har spist det til fisk eller kjøtt, så er det himmelsk godt – og tror ingen av oss blir lei av det! Svinefilet er ikke noe vi har særlig ofte, så det er utrolig godt å kombinere det med noe som går til alt sammen! Jeg smakte noen lignende poteter i barnedåpen til kjære T som er fadderbarnet / tantebarnet mitt for noen uker tilbake, og helt siden da har det vært fast inventar hos oss hver gang vi skal ha poteter til middag. Når vi da itilegg skal ha svinefilet og poteter med krydder, må vi selvfølgelig ha en god saus til og denne gangen falt det denne gangen på Bearnaisesaus fra Toro. Dessverre blir det lite å se av grønnsaker idag, da samboeren sto for å handle inn matvarer idag, så blir det litt stusselig med bare mais på tallerkenen. 

Jeg avrundet dette innlegget her før jeg skriver meg bort på alt og ingenting, så da håper jeg dere har hatt en fantastisk lørdag, så snakkes vi snart igjen. Forresten lørdagen min brukte jeg å arbeide noen timer på restauranten, jeg må virkelig like å pendle!

GOD NATT FOLKENS 

3 kommentarer

3 thoughts on “SVINEFILET MED KRYDDERPOTETER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *