– SPØRSMÅLSRUNDE –

Categories SPØRSMÅL

God morgen både store og små! Nå tenkte jeg å sette i gang en liten spørsmålsrunde her. Jeg merker både på statistikken og kommentarfeltet at det har begynt å titte innom en del nye lesere her på bloggen, og det er jo ingenting som gleder mer enn akkurat det! Da syns jeg det er på sin plass med en ny spørrerunde. Kanskje noen av dere har fulgt meg fra starten av og kanskje noen av dere er helt nye? Kanskje det er en eller to ting dere lurer på? Håper på at kommentarene tikker inn – så skal jeg gå løs på dem når jeg kommer hjem fra ferie. Noen som er interessert i Videoblogg? 

ER DET NOE DU ER LURER PÅ ELLER NOE DU IKKE HAR FÅTT SVAR PÅ? 

5 kommentarer

5 thoughts on “– SPØRSMÅLSRUNDE –

  1. Kan du beskrive hvordan det var på ungdomsskolen?
    Ønsker du å jobbe innenfor helse og omsorg siden du jobber så mye der nå?
    Redigerer du bildene dine?
    Hva er det værste med å være blogger?
    Hvordan ser livet ditt ut om 10 år?
    Har du noen gang opplevd at venninner har sviktet deg?
    Liker du best å være ute blant folk eller være hjemme å slappe av?
    Hvordan vil du beskrive klesstilen din med 3 ord?
    Når flyttet du hjemmefra for første gang?
    Hva gjør du når du kjeder deg?
    Hvordan deler du og samboeren din på utgiftene? Har dere en felles konto for alle utgifter?
    Beskriv din kjære med fem ord.

  2. Hvordan holder du motivasjonen oppe i hverdagene med så mye jobbing som du har?
    Har du noen tips til ulike ting du kan gjøre med kjæresten?
    Hvis du kunne bodd en plass utenfor Norge, hvor?
    Hva hadde du jobbet med om du ikke blogget?
    Er du alltid såå glad og positiv som du virker?
    Når og hvordan skjedde det første kysset med kjæresten?

  3. Hei!
    Elsker bloggen din! Og elsker arbeidet du legger i den, selvom det er kjipt at du blogger så lite som du gjør. Håper du kommer sterkere tilbake, og jeg har fulgt bloggen din helt siden starten.
    Her kommer noen spørsmål som er mer relevante for kjæresten din:
    Kan ikke kjæresten din svare på spørsmål om deg i Q&A?
    Har gunnnis det alltid ryddig rundt seg?
    Hva er gunnnis sine beste egenskaper?
    Er gunnnis alltid like glad som hun fremstår på bloggen?
    Er gunnnis romantisk i hverdagen?
    Hvordan er det å bo med gunnnis?
    Visste du hvem gunnnis var før dere ble kjent med hverandre?
    Har du lyst til å fortelle noe vi ikke vet om gunnnis?

  4. hvorfor blogger du?
    favoritt farge
    har du dyr?
    hva inspirerer deg til å blogge?
    Har selv på en måte spørsmålsrunde så gjerne kommenter spørsmål til meg også på min blogg om du har noen spørsmål

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *