8 TING JEG VIL GJØRE I JULI

Categories HVERDAG

Opprettholde disse gode, kontinuerlige treningsøkter sammen med min kjære. Målet er 2 styrkeøkter og 2 løpeøkt i løpet av en uke. Det er så moro å være i full gang igjen, kjenne svetteperlene renne og våkne opp med såre muskler til enhver tid. Det å ha en treningspartner i min kjære samboer var nok akkurat det vi begge trengte – for når den ikke eier motivasjon kan ta med seg den andre dersom den mister motivasjonen. 

Drikke et kaldt glass vann med lime hver morgen. Det gjør det enklere å kvikne til på morgenkvisten.

Jeg prøver igjen… Holde godterispisingen til helgene. Det er bare helt utrolig at jeg ikke klarer å forholde meg til denne regelen en eneste uke. Ikke én uke har jeg klart dette, og dette er for ille – her er det skjerping i hjemmet. Jeg merker at det kanskje er det som gjør at en blir fort vondt i magen, men det er dessverre alt for godt selv om det bare er mandag, tirsdag eller onsdag. 

Bli flinkere med videoblogging. Dette er noe jeg vet har vært høyt ønsket hos dere lesere i lang tid.

 
 

Finne tilbake til bloggmotivasjonen. Det er leit å si det, men den har faktisk ikke vært tilstedet de siste månedene. Jeg kan ta meg selv i å sitte å strikke på ett eller annet strikke-prosjekt istedenfor å oppdatere bloggen. Altså, hva har skjedd? Jeg elsker jo oppdatere å bruke bloggen min.  Noe må gjøres, for jeg kan så mye bedre og jeg vil så gjerne levere for dere gode, trofaste lesere.

Se mindre på tvserier og lese flere bøker. Jeg vil så gjerne lese to bøker i løpet av juli måned. Som jeg nevnte tidligere har jeg kjøpt mange nye bøker som fremdeles er uåpnet og det er på tide at jeg kan tørke støv av de og lese dem. Jeg kjøpte dem av en grunn og det var for at de var spennendes! 

Skifte header. Nå er det på tide med ny header og bloggen trenger å starte et nytt kapittel. 

Nyte det fine været, spise norske jordbær. være MYE utendørs og gjerne til sent på kveld når været spiller på lag. Jeg vil virkelig NYTE de lyse og varme sommerkveldene! Før jeg vet ordet av det så banker høsten på døren igjen. 

HVA SKAL DERE GJØRE I JULI?
IKKE GLEM Å LIKE FACEBOOKSIDEN MIN FOR UPDATES GJENNOM HELE UKEN
LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT OG INSTAGRAM: GUNNNIS FOR OPPDATERINGER

1 kommentar

1 thought on “8 TING JEG VIL GJØRE I JULI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *