ROLIG ONSDAGSMORGEN

Categories HVERDAG

En lang og rolig onsdagsmorgen har uten tvil vært veldig godt, akkurat idag! Jeg kan sove så lenge jeg vil, bruke koseklær til langt på dag og kunne nyte frokosten så lenge jeg ønsker. Det eneste som mangler er vel en kopp kaffi? Men jeg er ei ingen kaffedrikker. Så en kopp med varm tyrkisk te, slår ikke feil på kald morgen og det gjør den enda bedre. Etter frokosten ble det mer avslapping på sofaen med en av mine favorittserier, og strikketøyet mitt.  Håper dere får en fin onsdag alle sammen, vi snakkes senere! 

Hvilke planer har dere denne onsdagen? 
Er det noen av dere som strikker? 

3 kommentarer

3 thoughts on “ROLIG ONSDAGSMORGEN

  1. Så flink du er! Jeg har lyst å lære meg å strikke etter mønster! Kan bare vanlig .. hehe 🙂
    Idag skal jeg bare slappe av, og søke på jobber 😀 Ønsker deg en fin dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *