UKEN SOM GIKK …

Categories UKENS

UKENS HØYDEPUNKT … Det har faktisk vært mye bra som har skjedd denne uken, men ukens desidert beste må være lørdagskvelden når vi fikk besøk av venneparet til kjæresten min. Jeg har aldri hatt det såå koselig når vi har sett på film med venner som denne gangen. Dette toppet de fleste høydepunktene for denne uken, og jeg gleder meg til en repeat. 

UKENS NEDTUR … Det må være temperaturfall og været, ikke misforstå meg feil – men det har fint vær spesielt på hver morgen så vi får unnagjort joggeturen etter frokost, og det er deilig! Men jeg savner virkelig den temperaturen og været der jeg kan sitte ute i de fine hagemøblene våre og slappe av en senkveld sammen. 

UKENS CRAVINGS … Det må være frukt! Jeg har spist så mye frukt den siste uken at jeg har mistet tellingen. Både bringebær, blåbær, jordbær, eple og kiwi har blitt en stor favoritt her i hjemmet. Vi prøver på å ikke spise godteri i fra mandag til torsdag, og det har vi klart denne uken *klapp på skulderen* 

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

UKENS SANG … Walk The Line av Johnny Cash, har blitt en favoritt spesielt etter filmkvelden på lørdagen! 

UKENS INNKJØP … Litt forskjellig ting som skal brukes i leiligheten. Den siste uken fikk vi installert både vaskemaskin og tørketrommel, og vi kan endelig vaske klærne selv, de første ukene tok jeg det gjerne med hjem til mamma når vi kom på besøk. 

AKKURAT NÅ … Sitter vi å ser på et opptak som vi tok opp tidligere i uken “Pantelånerne i Detroit”, før jeg skal legge dagens “makeup” for dagen, ettersom vi skal på litt forskjellige besøk utover dagen 🙂

UKENS FILM … Walk The Line (selvbiografi av livet til Johnny Cash), og det er hovedsakelig pga denne filmen at jeg har fått et annet syn på livet til Mr. Cash, og jeg setter meg gjerne ned å se den igjen – selvfølgelig så var en av mine favoritt skuespillere med i filmen Reese Witherspoon. 

 

HVORDAN HAR DIN UKE VÆRT ? 

4 kommentarer

4 thoughts on “UKEN SOM GIKK …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *