EKSAMEN I BLUFMM!

Categories HVERDAG

Klokken har akkurat blitt 12:00, og Høgskolen publiserer da min oppgave som jeg skal gjennomføre på hjemmeeksamen frem til Torsdag, 26 Mai kl. 12! Oppgaven skal inneholde 5000 ord, og jeg merker dette kommer til å bli noen lange og krevende økter med mye skriving, dere!! Oppgaven skal trolig handle om mangfold og mestring, så det er mye å skrive om dette tema, så lenge jeg treffer på oppgaven. Det er selvfølgelig et av de viktigste punktene under eksamen, så det som er viktig er å lese oppgaveteksten nøye før jeg starter, og det er spesielt et av de viktigste punktene på en eksamen. Eksamen er herved i gang, så nå er det bare å finne frem notater og bøker! Dere blir oppdatert senere! 


// bilder fra arkivet § 2015

 

ØNSK MEG GJERNE LYKKE TIL! 

6 kommentarer

6 thoughts on “EKSAMEN I BLUFMM!

  1. Karoline: Bruker å ta bilder med Canon EOS 700D og Samsung Nx3000 (sist nevnte er det perfekte blogg kamera, ettersom du kan laste inn disse bildene til mobilen din ved bruk av WIFI. Har sett det er flere bloggere som har anbefalt dette tidligere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *