IM BACK

Categories HVERDAG

Etter nesten to uker borte fra bloggen, er jeg endelig tilbake igjen på bloggfronten! For øyeblikket sitter jeg i svigerforeldrenes leilighet i Gran Alicante, og har vært her i en liten uke, hvor det har vært flere gjøremål i løpet av disse dagene jeg har vært her. Det skal bli godt å komme hjem igjen til Norge kjenner jeg, og hvor jeg har fått høre at har blitt skikkelig sommertemperaturer ☀

  

Det er første gang jeg reiser til en annet land uten foreldrene mine (om jeg ikke ser bort fra studieturen til Danmark), men det har bare bevisst enda mer at jeg kan sette meg mål og mestre det jeg bestemmer meg for å gjennomføre. Selvfølgelig reiste jeg ikke alene til Gran Alicante og det er alltid bedre å reise sammen med noen enn å reise alene. Jeg og kjæresten var heldige å fikk låne leiligheten til svigerforeldrene mine her i Spania, og kveldene her har vært helt fantastiske, og vi har kunne stått for egne valg om vi skulle spise ute eller spise hjemme i leiligheten. Vi har også fått prøve hvordan det er å bo alene i en leilighet uten foreldrene 😊

Jeg reiser fra Gran Alicante i underkant av en time, så vi snakkes når jeg er hjemme i Norge! 

HA EN FIN TIRSDAG VIDERE ALLE SAMMEN

4 kommentarer

4 thoughts on “IM BACK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *