SHOPPING I STRØGET

Categories HVERDAG

Hei mine kjære venner! Dagen startet fint sammen med jentene denne morgen, med en smakfull frokost, men den var ikke all verden, men det er bedre enn ingenting og det viktigste er at vi får spist en skikkelig frokost. Allerede  kl. 10:00 var vi klare for en runde til Strøget sammen med noen av jentene. Vi handlet inn litt klær på New Yorker, og jeg kom ut igjen med litt gaver som jeg skal ha med hjem. Både jeg og Karianne måtte ha oss en matbit rundt 13.30-14.00, og det ble til at vi kjøpte oss en Big Mac Meny og McFlurry til lunsj. Vi var også innom Michael Kors, hvor jeg måtte drage venninnen min ut av butikken for at det ikke skulle gå galt. Vi dro etter hvert tilbake på hostelet for litt mer avslapping før vi senere skal ut med resten av klassen å spise en bedre middag på Hard Rock Copenhagen. 

HVA  HAR DERE GJORT PÅ I DAG?

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “SHOPPING I STRØGET

  1. Åå, så heldig som er i København!! Elsker virkelig den byen 🙂 Anbefaler deg virkelig å ta en tur i Kongens Have og evt få med deg København Zoo om du får mulighet. Så mye fint å se i den byen

  2. New Yorker har så mye fint! der hadde jeg gått helt bananas, heheh.
    Kos deg med avslapping, før du skal ut å spise med resten av klassen senere ^^
    I dag har jeg foreløpig hatt Yoga, øvd litt dans, og brettet klær (:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *