DANMARK HER KOMMER JEG!

Categories HVERDAG

Heii og goood søndagsmorgen, mine fine venner! Hvordan har dere det? Jeg rekner med at når dere leser dette innlegget, så sitter jeg enten i bilen på vei til Vigra eller så sitter å venter på å få gå ombord i flyet som skal ta meg og flere av jentene til Danmark ♥ Kjæresten kjører meg til flyplassen, og for å få sagt det så skal det bli vanskelig å være borte så lenge fra han. Savnet er der alt ♥ Det som blir det beste er når jeg kommer hjem og endelig kan være i armene hans igjen ♥ og jeg satser på jeg får en utrolig fin tur denne uken hvor jeg kan skape fine minner, opplevelser og erfaringer som jeg kan ta med meg videre i livet. 

Siden vi skal på studietur, så går mye av tiden til å besøke ulike barnehager i Danmark, og kanskje til å med besøke en høgskole som har barnehagelærerutdanning – dersom den fremdeles eksisterer? Kamera skal være med på ferden, og det skal bli mange flotte bilder fra denne turen. Det blir annen type blogging denne uken pga. studietur. Vi snakkes, dere og vi skrives snart ♥

VI SNAKKES SENERE, DERE 😃

1 kommentar

1 thought on “DANMARK HER KOMMER JEG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *