BARE EN VANLIG TORSDAG

Categories HVERDAG

Hei dere! Dagen i dag har vært innholdsrik på læring. Startet 09:15 på skolen, og vi hadde om mest tema: mangfald og mestring. Hadde også litt forebygging på mat, kultur og religion som er en pangstart siden vi skal ha litt om det i starten på neste uke, hehe! Jeg vet at jeg ikke skal klage på at dagene på skolen er så lange, for jeg har studiedag mandag og fredag, men 4t er utrolig mye! Spesielt når en bare snakker om forskere og bruke teori gjennom hele undervisningen, men det er innholdsrik på læring, hehehe!

Skoledagen min var ekstremt lang ettersom vi holdt på til 14.40! Hadde det ikke vært for den fantastiske klassen, så hadde denne skoledagen vært mer kjedelig! Vi hadde matpause på 45 minutter, og det vært greit med full avkobling i kantina sammen med fine jenter! Der tema som studietur til København var et sterkt emne rundt bordet. Vet dere? JEG GLEDER MEG TIL KLASSETUR 😊

♥ HVORDAN HAR DIN TORSDAG VÆRT?

1 kommentar

1 thought on “BARE EN VANLIG TORSDAG

  1. Torsdagen min har hvert ganske slitsom, ettersom at jeg kun sov 4 timer i natt og forsov meg til skolen. Dagen har gått relativt sakte, men sånn går det iblant.
    Det er bra du gleder deg til klassetur, kan tro på at det var tungt å høre på i 4 timer, men det er jo verdt det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *