OKTOBERFEST

Categories HVERDAG

Denne helgen har det vært oktoberfestival og som normalt er hælene i taket og humøret på TOPP! Denne ene helgen hvor vi som også jobber kan pynte oss med oktoberfest kostyme og ha det like gøy som resten av gjengen selvom vi jobber. Denne gjengen er bare så hærlige, og full av både humor og latterlige øyeblikk. Denne helgen har jeg virkelig kost meg skikkelig med jentene ♥

Er ufattelig glad for å jobbe sammen med akkurat disse jentene, vi arbeider så utrolig godt sammen og det utgjør at vi blir et bra team som jobber sammen og har det gøy! Jeg har også nå jobbet her i litt over tre år og jeg stortrives virkelig! Og jeg gleder meg allerede til neste oktoberfestival og den blir enten likebra eller bedre enn denne festivalhelgen! Har dere hatt en fin helg?

Forresten mine kjære venner, dere finner kostymer hos kostymer.no 

#oktoberfestival #oktoberfest #jenter 

1 kommentar

1 thought on “OKTOBERFEST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *