MINE TIPS FOR PERFEKT HUD?

Categories HVERDAG

Jeg har fått mange kommentarer om hvor pen og ren huden min ser ut, og hva jeg gjør for å få den slik. Jeg sier ikke at jeg har perfekt hud, men jeg er føler jeg har fått forbedringer etter at jeg startet å bruke diverse produkter som jeg kan bruke og som ikke gir meg allergiske reaksjoner. Det er selvfølgelig mange som har ulike problemer med sin hud, og kanskje disse tipsene hjelper?

Vask huden! Jeg vasker huden om morningen og kveld. Jeg vasker alltid ansiktet med vann hver kveld og morgen, ikke bare fordi jeg føler at jeg  men fordi jeg vil og det er et ganske greit tips å fjerne all sminke før du legger deg om kvelden, for det er aldri godt for huden at bakterier fra dagens sminke skal være i ansiktet mens du evt. ligger å ruller deg i søvne rundt i sengen.

Exuviance! Jeg startet for ca. 1 år siden å bruke rensemiddel fra Exuviance, og det har hjulpet veldig på huden min samt at jeg har gått til behandling med spesialist for å få kontroll på huden, det er først også etter at jeg startet å bruke merket exuviance at jeg vil/klarer å gå uten sminke på skolen. Kan kjøpes her hos blivakker.no

Foundation her bruker jeg foundation fra Bare Minerals, i fargen fairy light siden hudtypen min er veldig lys –  produktet som også ble tipset om fra spesialisten siden de selger de på klinikken der. Jeg har vært fast bruker av dette merket og det har bare utviklet seg med flere varer fra samme merke som virker for meg. Det har blitt et favoritt produkt i sminkevesken og denne foundation er god. Du kan kjøpe den her hos blivakker.no

Primer er noe jeg har tilføyet i sminkesamlingen min det siste året, når jeg fant ut at det var noe jeg trengte for å la sminken holde ut hele skoledagen, og jeg bruker det alltid før jeg har på foundation og concealer. Jeg kjøper den her hos blivakker.no

Concealer bruker jeg hver eneste dag. Etter en lang natt med skolearbeid eller der jeg ligger hele natten å ser på tv-serier, så er concealer svært viktig i min sminkeveske. Jeg bruker concealer fra Bare Minerals og dere kan kjøpe den her hos blivakker.no 

Solpudder er like viktig for meg som foundation! Det er virkelig et av mine must ikke bare for hudsminken, men for at jeg også får litt farge i ansiktet. Jeg er fast bruker av Bare Minerals også innen for dette merket, og jeg er helt seriøs at dette virker veldig bra spesielt hos meg. Du kan kjøpe det her hos blivakker.no

  


1 kommentar

1 thought on “MINE TIPS FOR PERFEKT HUD?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *