OPPTATT!

Categories HVERDAG

Hei kjære dere ♥ jeg må virkelig beklage fraværet, men har vært fullt opptatt med skole, trening og lekser. Men nå er jeg tilbake! Har dere hatt en fin torsdag? Jeg er stuck på skolen frem til klokken 16:00 og kan dessverre ikke si meg helt fornøyd med det. . . . Heldigvis har jeg studiedag i morgen og arbeidskravet skal få sin siste fin justering før innleveringsfristen. Blir jaggu meg deilig!!!

Har holdt gode mål når det gjelder trening de siste dagene, selvom tirsdagen og onsdagen ble byttet om. Så det har blitt trening på tredemølle i ca. 23 minutter på 2 kilometer, hvor jeg senere gikk over til basis trening av lår & mageøvelser. Ekstremt med energi♥

Vel . . . . timen starter ikke om så alt for lenge etter ca. 60 minutter med pause (unødvendig) snakkes senere ♥

  

 

2 kommentarer

2 thoughts on “OPPTATT!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *