minimalt med tid . . .

Categories HVERDAG

Hei fantastiske lesere. Nå er det nøyaktig 4 dager siden jeg blogget! Grunnen til dette er fordi jeg har hatt utrolig mye å gjøre når det gjelder skolen. Har hatt studiedager siden onsdag – hvor jeg har arbeidet hard med mitt aller første arbeidskrav individuelt. . . Og det har derfor vært minimalt med tid til bloggen. Som de fleste av dere har fått med dere så går jeg på høgskolen, å det er alt annet enn dans på røde roser. Ellers vil jeg fortelle dere at det kommer til å bli mer blogging når ting har roet seg ned noen hakk. 

Har også tenkt å skape litt variasjon i blogginnleggene mine fremover . . . men da snakkes vi senere folkens! 

1 kommentar

1 thought on “minimalt med tid . . .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *