Barnehagelærer til høsten

Categories HVERDAG

Hallo dere!  Jeg beklager virkelig for at jeg ikke har blogget den siste tiden, tankene mine har vært helt andre steder. Men rundt seks tiden i går kveld fikk jeg en GLADMELDING fra SO, at jeg hadde kommet inn på Barnehagelærer på Høgskolen i Volda. Gleder meg!!!! Det eneste jeg kan fortelle er at nå gleder jeg meg virkelig til å starte på skolen, og bare starte og studere hardt de neste årene ♥♥

Når jeg fikk vite det 18:15 i går, og for å være ærlig så sprang jeg nesten på broren min for at jeg var såå utrolig glad for å kommet inn på drømmestudiet, et studie jeg har ville gått helt siden jeg gikk i 5kl. Jeg sprang både til søsteren og pappa som var utendørs. Mamma derimot som hadde forlat en nervøs datter før hun gikk på jobb – fikke ikke vite noe før hun kom hjem fra jobb senere. . .

Idag derimot har jeg vært på jobb, vært med familien og hos kjæresten. I morgen venter en ny og spennende dag, med planer, dere. Skal møte venninna mi som jeg ikke har sett på over en måned. Så dette skal bli gøy, vi skal hygge oss med en kaffe, prating og kos.

SNAKKES BLOGGEN! 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Barnehagelærer til høsten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *