Ukens SPM.

Categories SPØRSMÅL

Hva gjør du og dine venner på fest? Vi holder oss på Resturang Fosnavåg Brygge. 

Hvor mange ganger om dagen sminker du deg? Bare når jeg fikser meg om morningen. 

Vil du ha tattovering? Kanskje, men ikke akkurat nå! 

Skal du på HOVE i år? Nei. 

Når begynte du med sminke? 9 klassen. 

Bruker du mye sminke på skolen? Bruker likemye sminke på skolen som jeg gjør når jeg ikke er på skolen. 

Har du vært i New York? Nei, men har veldig lyst! 

Hva er favoritt serien din? Greys Anatomy. 

Hva er din favoritt brus? Bringebær brus fra Oskar Sylte. 

Hvor ser du serier på nett? Netflix. 

Har du noen gang gått på en sport? Svømming

Hvilke bunad har du? Det er sunnmørsbunad (bilde er tatt i 2010). 

Er macbook verdt pengene? Verdt pengene? Ikke akkurat! Altså det er mye på en mac som ikke kan brukes på en vanlig pc, men når alt kommer til alt så er macbook og pc akkurat det samme, selvfølgelig du har flere programmer som ikke kan installers på pc som imovie, iphoto, osv. Jeg betalte 10.000 for min macbook pro, og jeg er svært fornøyd med den. Har hatt den i ca. 1 år nå, og jeg er fornøyd. Batteriet på macbook er egentlig det beste, for du kan gå flere timer uten og lade den, om du ikke spiller sims 3. Hehe

Hvilket kamera og objekt har du? Canon EOS 550D / 55-250 mm / 18-55mm linser.

Hva skal du gjøre til høsten? Høgskole! 

hvilke størrelse har du i BOY genseren? Str. L

Hvordan redigerer du bildene dine? Picasa og Photoshop Editor 10. 

Hvor er den blå genseren din fra? Cubus


Har du extensions? Jeg hadde for en periode, microringer fra locksandbonds.

Liker du hester? Ja, elsker dem! 

Har du noe kallenavn? De fleste som kjenner meg bruker GUNN eller så blir jo GUNNNIS brukt ofte! 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ukens SPM.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *