“kan ikke telle så langt!”

Categories HVERDAG

Hei dere. Er ubeskrivelig deilig med ferie. Har egentlig sløvet jeg rundt i hele dagen bortsett fra når jeg var hos frisøren. Måtte selvfølgelig sminke meg med foundation for å dekke mine kviser som har hoppet  frem. Dagen idag har egentlig vært ganske så grei, har hatt fri hele dagen som har resultert til bare fullstendig avslapping, og såg faktisk film sammen med Hanne & Knut i kveld, vi såg på Taken 2. Fantastisk og ganske spennende film. Akkurat nå er jeg til kjæresten, skal være her til i morgen, flott å ha tid med han. NATTA, vi blogges mer i morgen! ♥

Hvordan har dagen deres vært? 

1 kommentar

1 thought on ““kan ikke telle så langt!”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *