fin torsdag

Categories HVERDAG

Hei dere! Våknet opp, følte jeg ikke hadde sovet inatt, 15 min etter jeg hadde stått opp sprang jeg nærmest ut døren for jeg ikke ville bli forsen til skolen, er ei slik type jente som  komme før skolen starter (enten 5 eller 10 minutter før). Skolen har vært en typisk skoledag som den har vært tilnærmet de siste dagene også – hatt flere timer uten lærer og flere timer som har går som normalt. Hah

Sitter i senga på rommet nå med brus og grey´s anatomy, fin torsdag! Siden jeg kom fra skolen har jeg sittet med naturfaglekser, så nå kan jeg slappe av og bare gjøre det jeg vil. Heeerlig. 

3 kommentarer

3 thoughts on “fin torsdag

  1. Du er så nydelig <3 Flinkingen som har gjort lekser.. Apropo det å komme tidlig er veldig lurt, for det er fort gjort å komme litt forsent.. Bedre å komme for tidelig enn for sent 😛 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *