4 år med bloggen …

Categories HVERDAG

For 4 år siden, 07. februar 2009, satt jeg hjemme og kjedet meg. Etter at jeg hadde vært 2 mnd uten blogg, fant jeg fort ut at jeg måtte starte å blogg igjen. Dermed trykket jeg meg inn på blogg.no og skrev inn mitt bloggnavn: gunnnis.blogg.no. Tenk at det er sååå lenge siden. Videregående. Nå sitter jeg her og jobber med mitt siste år på videregående som jeg hadde “pause” fra vgs i 2 år. Tiden flyr avgårde. Jeg er så glad for at jeg har kommet så langt med bloggingen. I begynnelsen blogget jeg nesten bare om ting som ikke var intressant, men ting har endret seg og jeg har endret meg 🙂 Og bloggingen slutter ikke her… jeg er her for å bli ♥♥

Jeg skal ikke lage et langt innlegg over alle mine tanker rundt “bursdagen”, men jeg vil bare takke alle dere fine lesere for at dere setter pris på det jeg gjør. Dere støtter meg når jeg har en dårlig dag, og dere smiler når jeg smiler. tenk å komme så nær bloggleserene selv om man ikke en gang kjenner dem…   Hvor gammel er din blogg? (hvis du har)

Første bildet jeg postet på bloggen i 2009:

Et bilde av meg fra Januar 2013. 

4 år med blogg , og enda flere skal det bli!!!!!! 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “4 år med bloggen …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *