Fridag

Categories HVERDAG

Mornings! I dag har jeg fri! Fridager skal nytes! Ny uke og nye muligheter! Skolen starter igjen i morgen etter en hel uke med ferie fra skolen, blir litt deilig å komme tilbake i normale rutiner, men likevel skulle jeg ønske jeg kunne hatt enda en uke til med skoleferie. I dag er ikke planene så veldig store, skal først og fremst pakke de få tingene som jeg skal ha med meg tilbake til Volda. Skal også rydde romme mitt skikkelig, og evt. få vasket hele lofte og muligens hele huset? (kommer ann på hvor fort klokka går). Men vi snakkes senere! blogges :* 

Har du planer i dag? Begynner du på skolen igjen eller har du nettopp tatt vinterferie?

8 kommentarer

8 thoughts on “Fridag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *