velkommen fredag

Categories HVERDAG

Ah, fredag!! Uken her har vel egentlig gått ganske fort, men det er alltids deilig med fredag. Akkurat nå sitter jeg og slapper av litt, før jeg skal ta bussen hjem til Herøy ♥ Blir koselig! Dagen i dag startet med å være rolig og deilig, startet dagen med en god frokost. Beklager for helt ræva blogging de siste dagene, men jeg har seriøst null bloggideer.Mulig det har noe med at jeg er utrolig opptatt om dagene med lekser??? Har vært på skolen alle dagene bortsett fra mandag (men da har jeg fri..) Men jeg skal prøve å skjerpe meg, blir en rolig fredagskveld siden jeg ikke skal på jobb før kl. 23 ikveld. 

Gleder meg sykt å komme hjem til Herøy nå, en helg med avslapping, familiekos, kjærestekos og jobb. Bussen går snart, snakkes!

 
2 kommentarer

2 thoughts on “velkommen fredag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *