Tirsdag!

Categories HVERDAG

Hei dere! Da var helga over og man er tilbake på skolebenken.. Er ganske greit egentlig, siden jeg startet på skolen kvart på 10 idag, utrolig deilig! Møtte på skolen, men der var verken lærer eller han som skulle ta fravær på oss – så da dro jeg tilbake på hybelen igjen.

Idag klarte jeg faktisk å stå opp i rett tid (lenge før skolen startet), fikk sminket meg istede for å komme usminket på skolen. Deilig! Jeg ser så mye mer våken ut med sminke på enn uten. og da se litt bedre ut enn det jeg vanligvis gjør! Noe som er veldig herlig ♥♥

Om ikke lenge skal jeg tilbake på skolen og ha Matte & Historie, sammen med klassen (satser på at læreren er der) … 

Hva skal du gjøre idag? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Tirsdag!

  1. så søt du er ! jeg elsker genseren din!!
    jeg har startet en konkurranse der du kan vinne hair extensions hvis du er interessert så kan du lese mer på bloggen min 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *