GOD NATT

Categories HVERDAG

God kveld alle blogglesere 🙂 jeg som trodde at jeg hadde blogget kjempemasse idag, men…. nei. Akkurat nå ligger jeg i senga og halvsover mens jeg ser på grey´s anatomy. Det har egentlig vært en rolig dag og har hat mye fri som vil si at jeg elsker tirsdager! Selvfølgelig så klarte jeg å gå på tryne rett foran inngangsdøra til hybelen (så det var dagens LOL folkens).. Har vært så sinnsykt trøtt i hele dag, og idag så skal jeg prøve å komme meg i seng FØR halv 2, (dårlig uvane). Om jeg ikke hadde startet før 9.45 idag såååå ….

Jeg gjør ikke noe annet enn å sove, og når jeg ikke sover ligger jeg bare i senga og tar det rolig. Jaja, kanskje like greit det så har jeg energi til skolen og leksene.. Nå skal jeg tilbringe resten av kvelden i sengen med å se flere episoder av grey´s anatomy!

Skal prøve å være en flink blogger imorgen, så blogges imorgen.

GOD NATT!

8 kommentarer

8 thoughts on “GOD NATT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *