julestemning

Categories HVERDAG

Heia! Håper dere har hatt en stråålende søndag så langt, og har dessverre ikke vært skikkelig blogging de siste dagene, siden jeg har jobbet på Resturang Fosnavåg Brygge, har vært veldig gøøy å jobbe denne helgen sammen med verdens hærllg gjeng. Alltid like GØY! Men nå er jeg tilbake her på bloggen, skal opdatere bloggen en del denne uken – siden vi nesten ikke skal ha lekser denne uken ..

Er det bare meg som har fått skikkelig julestemning i det siste? Er en kjempe deilig følelse – jeg er ferdig med julegavene og ♥ deilig!! Julen ligger like rundt hjørnet – og denne helgen har jeg ryddet, tent lys og hørt på julemusikk. I går før jeg startet på jobb så pyntet jeg litt til jul i stuen etter og ha fått skikkelig julestemning på rommet mitt. Har duuu fått julestemning?

Hva har du gjort i dag? 

3 kommentarer

3 thoughts on “julestemning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *