Måneden som gikk ..

Categories HVERDAG

November måned har seriøst rullet av gårde, og selve måneden startet med at jeg dro hjem  for og arbeide på Operasjon Dagsverk, og har egentlig arbeidet hver eneste helg denne måneden på Fosnavåg Brygge, noe som jeg har trives veldig godt med her 🙂 Fikk også en ny sponsor til bloggen “Sunglasses Shop”. Har også hatt veldig fine stunder sammen med den søteste jenta her, Yuliya ♥♥ Jeg startet også med en ny “kategori : Sneak Speak” . Jeg laget også min første videoblogg etter jeg skaffet meg macbook pro, liker!

 .. Ellers har hele måneden vært fantastisk ♥ var også på twilight breaking dawn part 2 kino. 

 

Hvordan har din november måned vært? 

5 kommentarer

5 thoughts on “Måneden som gikk ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *