Skikkelig fredagsfølelse ..

Categories HVERDAG

♥ Heiiia! Torsdag = snart helg. ELSKER torsdager! Snart ferdig med tentamen(er). Får alltid skikkelig fredagsfølelse og, det er så sykt digg. Skoledagen har vært grei så langt, såg the notebook med klassen i dag mens vi hadde fritime. Utrolig nydelig film (anbefales) . Senere vasket jeg hybelen/leiligheten, og har ellers bare slappet av .. har sykt vondt i kneskåla .. håper ikke skaden er slått opp igjen!

Senere blir det Hotel Cæsar, med stekte baguetter og appelsinjuice. Har nesten blitt en liten tradisjon for oss dette vær kveld, koselig!

5 kommentarer

5 thoughts on “Skikkelig fredagsfølelse ..

  1. åh baguetter hørtes digg ut 😀 kos deg masse! min kveld blir redbull og hjemmeeksamens-skriving!! Gleder meg SÅ til å ha den ute av verden i morgen! 😀 Selv om teksten min er helt elendig føles det ut som. Jeg aner ikke hvordan man skrivet et samfunnsvitenskaplig sykepleieessay o.O

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *