07.11.2012

Categories HVERDAG

Heisann alle sammen ♥ I dag hadde vi bare en vanlig skole fra 08:10 til 08:55, siden alle elevene på vg3 klassen skulle bort på Høgskolen i Volda for å høre om de forskjellige linjene på skolen og hva skolen har å tilby for studenter som skal velge linjen de vil gå! Jeg vet jo allerede hva jeg skal gå og hva jeg skal utdanne meg til, så for meg er det ikke noe problem bortsett fra og sende inn søknaden til skolen på internett. Jeg er halvveis i utdanningen min, og jeg stopper ikke før jeg er ferdig med hele utdanningen …. 

 

Så denne ukens værste skoledag ble ikke så aller værst egentlig, bare en time vanlig skole og resten var bare greit med mye info. Blir en del lekser nå – Norsk & Matte og skal starte å lese på Historieprøven som vi skal ha uke 47. Starte i god tid med lesing til prøver ..

 

Vil heller sove ….

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *