Oppsummering av Oktober

Categories HVERDAG

Oktober er over å da er det på tide for en oppsummering av den fineste måneden, for er mye som skjedde og det er høst ♥ Måneden startet først med et besøk hos tannlegen, og kom ut derfra med resultatet NULL HULL! Jeg har også blogget veldig mye om skolen, spesielt om lekser og øving til ulike prøver. Stemplet Onsdag som den værste skoledagen i uka, for den er den lengste skoledagen. Jeg fikk også utrolig god kontakt med Trine som går i klassen min, har det utrolig gøy sammen med henne. Ikke en skoledag uten henne. Jeg begynte og poste inspirasjon for mote på bloggen, for den siste tiden har jeg blitt veldig glad i mote og speielle klessplagg. LOVE ♥ Jeg ble også et år eldre (21 år) og feiret både bursdag og 1 års dag med kjæresten samme dag (6.okt). Jeg har jobbet mye på Resturang Fosnavåg Brygge sammen med hærlige kollegaer. Hadde en fin høstferie med mye jobbing og kjærestekos! Jeg var også hos brilleland i Ulsteinvik for å sjekke synet og kom ut igjen med briller, må si Brilleland på Amfi ga god service, et stk. fornøyd kunde. Vi feiret også bursdagen til to av guttene i klassen min, med kake som ble laget av guttene selv. Feiret dagen til lillesøster (26.okt). I begynnelsen av den siste uken av oktober, var jeg ute sammen med kjæresten min og spiste et kjempe godt måltid på Elmirs Resturang og kaffebar. Oktober har til all forventning vært en perfekt måned sammen med kjæreste, familie og venner.

Hvordan har din oktober måned vært? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Oppsummering av Oktober

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *