Brrr …

Categories HVERDAG

Værste jeg vet er å fryse, hvertfall om morgenen når jeg går til skolen og er kjempe trøtt, gnir meg i øya med votten og egentlig kunne tenkt med enn 3 – 4 timer til under den gode varme dyna.Når mobilen lyserer, durer og lager en forferdelig lyd 07.45 tenker jeg, hver eneste gang: at jeg ikke la meg før igår heller, så slipper jeg å bli så fryktelig trøtt! Ofc, kom jo ikke til drømmeland før rundt 02:00 i natt. Men opp på skole må jeg bare, begynner ikke før 9:45 på skolen idag – så jeg unner meg rundsstykker og appelsinjuice ( unner meg ikke alltid en slik god frokost på en så god tirsdag). Håper virkerlig alle mine lesere og ikke lesere får en fin dag! ♥

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Brrr …

  1. susannmj: Vet selv hvordan det er og stå opp tidlig, er bare på tirsdager jeg starter så sent. Onsdag til Fredag starter jeg 08:10. Mandager derimot har jeg helt fri fra skolen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *