OD = Operasjon Dagsverk

Categories HVERDAG

Hei dere! Dagen i dag har egentlig vært ganske bra, og jeg har vært hjemme hos mamma og vasket ned huset, selvfølgelig så er det jo bare en skikkelig god grunn til hvorfor jeg er hjemme på en Torsdag, vi har hatt OD = Operasjon Dagsverk på skolen idag, så da har jeg og søsteren min vært hjemme og vasket  til jul ♥ Ingenting er bedre med en ekstra “fri” dag, selvom det ikke er fri så er det fremdeles fri fra skolen og du gir pengene du tjener til et godt formål. Liker veldig godt og vaske så dette gjør meg ingenting. 

 

Jeg elsker og hjelpe, det og skaffe inn penger til barn som trenger … De fleste vet at OD, altså operasjon dagsverk arrangeres hvert år på nesten alle ungdomskoler og videregående skoler, for og være helt ærlig så hadde jeg aldri hørt om OD før jeg begynte på videregående, så jeg hadde null peiling på va dette her var …!! De fleste vet kanskje at 400 kr går fra egen lomme, og det er kanskje ikke mange som har penger til operasjon dagsverk, og jeg ser heller ikke noe feil med og ikke delta på operasjon dagsverk.

Deltar du på OD = Operasjon dagsverk?  HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN!

7 kommentarer

7 thoughts on “OD = Operasjon Dagsverk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *