Jobbhelg

Categories HVERDAG

Ahhhhh, endelig hjemme! Idag har jeg vært på jobb fra 11:00 til 16:00, er nok bare hjemme et par timer før jeg skal tilbake i kveld og jobbe enda mer, just the way I like it! Ikveld blir det kveldskos med familien ….♥…. Har jobbhelg denne helgen (også), det er jo selvfølgelig bare koselig når du har fine kollegaer å jobbe med ♥ ♥ Jobben er det store høydepunktet når jeg er hjemme i helgene, siden jeg er mer der enn hjemme i helgene …

 

Men hva har dere gjort på i dag? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jobbhelg

  1. kos deg på jobb! jeg har vaska bad, vaska speiler, tatt stor oppvask, kvitta meg med gammel printer osv osv 😀 mye gjort i dag! så nå slapper jeg av resten av kvelden 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *