back to school, again!

Categories HVERDAG

Mandag i dag, og hverdag igjen. Jeg har bare vært hjemme hos mamma & pappa for å slappe av, etter en hard arbeidshelg! Nå har jeg kommet tilbake til Volda og skal hoppe i joggebuksen, og deretter sengen og bli der store deler av kvelden.  I morgen begynner skolen igjen for meg, de fleste startet vel sikkert i dag? (de som ikke har høstferie). 

 

Nå blir det snart dagens episode av hotel cæsar med en deilig kopp kakao, og deretter blir det sengen om ikke så alt for mange timer. 

 

Om jeg tenker meg om så skal det bli deilig og komme tilbake til normale rutiner, skole, skolearbeid, klassen og lærerene. Det eneste negative denne uken er at vi har en munnlig prøve og en skriftlig prøve, men jeg tar det med et smil! GOD NATT SØTE LESERE!

 


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *