Tirsdager …

Categories HVERDAG

Det er utrolig deilig å starte klokken 9:45 på Tirsdager! Det gjør at jeg (nesten) våkner av meg selv, og er mer uthvilt til skolen …

Akkurat nå sitter jeg på hybelen og slapper av før jeg skal gå tilbake på skolen som starter på igjen 13:25. Liker Tirsdager altså. Blir nok en del lekser etter skolen i dag, selv skal jeg arbeide med novelle analysen som vi fikk utlevert på skolen i dag. Heheh. Og for de som hele tiden spør ja, jeg går vg4 som egentlig er det samme som vg3 (bare at vi ikke har gym og valgfag) … Jeg er heller ikke flau over at jeg går nesten samme året en gang til! Når du vil ha den utdanningen du ønsker, da gjør du alt!


Ha en fantastisk tirsdag videre, så snakkes vi senere dere! xoxo.

4 kommentarer

4 thoughts on “Tirsdager …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *