Søndag to ganger i uka

Categories HVERDAG

Heisann! Ble en rolig start på en fin mandagsmorgen, må si jeg virkelig digger slike dager som denne, til tross for at jeg har tett nese og har kommet i startfasen av en forkjølelse. Dette skoleåret har jeg søndag 2 ganger i uka (søndag og mandag) Jeg liker! Jeg rakk dessverre ikke å blogge noe etter at jeg blogget lørdag kl. 09:09. For når jeg er hjemme i helgene så jobber jeg, er med familien og kjæresten min ♥ selvom denne helgen har bestått mest av jobben og kjæresten, overnatter der for er nærmere jobb ..

Det blir og pakke skolesekken + vesken jeg hadde med meg på fredag, og reise tilbake til Volda senere i kveld. En flotters start. Men det frister jo selvfølgelig mer og bare chille til tusen i timesvis. Men det går ikke det, skal rydde og litt slikt før i kveld.

Ha en fin mandag videre, folkens ! 

5 kommentarer

5 thoughts on “Søndag to ganger i uka

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *