“Krypinn”

Categories HVERDAG

Dette her er da altså hybelen min, rommet er ganske stort i seg selv, og veggene er veldig nakne nå. Men det kommer seg nok… Er egentlig ganske koselig, så kommer nok til å trives bra her, skal selvfølgelig være hjemme i helgene så dette blir BRA, dere! Skal også få noen plakater og bilder opp på veggene, så det ikke virker så veldig tomt, er ikke så veldig glad i store tomme vegger, må lzm ha noe på veggene for å føle meg litt som hjemme, men ingenting er da bedre enn borte bra, men hjemme best.

Hva syns dere?

9 kommentarer

9 thoughts on ““Krypinn”

  1. Er det bare du og søsteren din som bor på den hybelen? Har dere felles bad og kjøkken? Har dere sofa?
    Men jeg synest en ting : Du burde få deg en kontorstol! Uff, den stolen ser IKKE god ut!!
    Synest virkelig du burde investere i en god stol på en plass du kommer til å sitte mye!
    Eks: http://www.jysk.no/120/122/3620016/a/catalog elns.
    Dra inn i Ørsta på jysk, skeidar eller møbelringen (er der sånn butikk i Volda??)

  2. Malin: hehe , takk for tips om kontorstolen. Skal skaffe annen stol, den stolen var på romme når jeg flyttet inn her. Men du har helt rett, stolen er ikke god. Dessuten må jeg ha en bedre kontorstol for jeg er plaget med ryggen fra før, så skal “godsnakke” med pappa om jeg kanskje kan få en god kontorstol ^^.. hehe! Tror ikke de har jysk i volda , men de har Europris rett nedi gata, men blir på jysk eller hjemme i fosnavåg jeg kjøper stol! hehe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *