Resturang Fosnavåg Brygge

Categories HVERDAG

Jeg fikk tidligere i uken et spørsmål på mail om jeg kunne vise hvor jeg jobber, og derfor tok jeg med meg kamera på jobben idag. Så her har dere da altså Resturang Fosnavåg Brygge, der hvor jeg jobber. Føler meg veldig heldig som får jobbe her ♥ ♥

Her ser dere bilder av både den gamle og ny delen, som den går under namnet som. De fleste som bor her i Fosnavåg og området rundt, har vært innom eller er der daglig, så jeg trenger ikke forklarer så veldig mye om “Resturang Fosnavåg Brygge”. 

Ser dette spennende ut? Hvorfor ikke ta en tur innom resturangen? Du møter alltid blide og snille servitører og kokker 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Resturang Fosnavåg Brygge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *