Hvilke farge?

Categories HVERDAG

Hei dere! Jeg har plan om å ringe min faste frisør i morgen, og “freshe” opp fargen igjen til skolestart, er det noe jeg ikke er spesielt begeistret for så er det ettervekst og den orginale hårfargen min så får meg til å se ut som en GRÅ MUS! Så skal farge! Siden jul har jeg vært veldig glad i fargen rødt, og at det har blitt litt meg det siste halvåret. Hva synes dere selv?

Jeg har selvfølgelig de siste dagene gått i tenkeboksen mellom fargen rød og sort, jeg er veldig glad i disse fargene, men fant ut at rød passer meg best for da får jeg ikke et så blekt ansikt, bruker jeg sort så får jeg et blekt ansikt og kan finne på å se “syk” ut når jeg ikke bruker sminke, men med hårfargen jeg har nå har jeg gått sminkefri i flere uker og en merker ikke så stor forskjell.

Så om jeg får bestilt meg time hos frisøren i morgen, så skal hårfargen friskes opp og jeg slipper å se ettveksten som vises helt til månen ( neida, den er ikke så ille).

Hva mener dere , hvilke farge passer jeg best? rødt eller sort?

14 kommentarer

14 thoughts on “Hvilke farge?

  1. Syns du kler rød veldig bra:) Jeg farga håret mitt nesten svart idag, for jeg kunne ikke hatt helt svart fordi jeg er så bleik, og den fargen blei jeg veldig fornøyd med:) Tror du kler begge deler jeg :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *